پیشنهاد ویژه (هزینه کمپین تست)
-
10 هزار کلیک
-
ارسال در وبسایت و اپلیکیشن
-
برنامه ریزی در زمان شروع توسط مشتری
-
دریافت گزارش به مشتری و تحلیل و بررسی گزارش
-
دستهبندی بر اساس موقعیت منطقه ای و جغرافیایی
هزینه ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی بر اساس تعداد ارسال به کاربران محاسبه میشود. در جدول زیر، نرخهای ارسال نوتیفیکیشن بر اساس تعداد ارسال آمده است:
پوش نوتیفیکیشن یک راه سریع برای ارتباط با مشتریان و کاربران است. این پیامها به صورت اعلانهایی در مرورگر وب، اپلیکیشنها یا سیستمهای عامل ارسال میشوند. مزایای استفاده از پوش نوتیفیکیشن عبارتاند از:
- ارتباط فوری: پوش نوتیفیکیشنها به سرعت با کاربران ارتباط برقرار میکنند.
- تبلیغات و اطلاعرسانی: میتوانید اخبار، تخفیفها، بهروزرسانیها و پیشنهادات خود را به کاربران منتقل کنید
- بازگرداندن کاربران به سایت یا اپلیکیشن: با ارسال پوش نوتیفیکیشن، کاربران را به سایت یا اپلیکیشن شما بازگردانید.
- شخصیسازی: میتوانید پیامها را بر اساس علاقهها و رفتار کاربران شخصیسازی کنید.
و نرخ دریافت یا نمایش نوتیفیکیشن معمولاً بین 60 تا 80 درصد تعداد ارسال قرار دارد و نرخ کلیک روی نوتیفیکیشن نیز معمولاً بین 0.5 تا 2 درصد تعداد ارسال است
هر چند وقت یک بار تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بفرستیم؟
این سوال به نوع کاربران و سطح انتظارات آنان وابسته است. این را در نظر داشته باشید که نباید بیش از حد از این سرویس در طول یک روز استفاده کنید. اما میتوانید امتحان کنید! با چندین روز تست انواع مدلهای ارسالی و درنظر گرفتن ساعات ارسالی، نوع محتوای ارسالی، تصویر پوش و آیتمهایی نظیر این موارد و بررسی CTR آن به راحتی متوجه سبک و تمایلات کاربرانتان میشوید. اما اگر هدف گذاری شما ارسال پوش های تبلیغاتی باشد، پیشنهاد نمی شود که برای مخاطبان خود بیش از یکبار در روز وب پوش تبلیغاتی ارسال کنید.
چه تفاوتی بین تبلیغات همسان و پوش نوتیفیکیشن وجود دارد؟
فارغ از شکل و شمایل انتشار این نوع تبلیغ که قبل تر توضیح داده شد، مدل محاسبه قیمت نیز در این دو متفاوت است. در تبلیغات همسان هزینه بر مبنای کلیک است. اما در تبلیغات پوش هزینه بر حسب ارسال است، در نتیجه هر چه پوش نوتیفیکیشن شما جذاب تر باشد، احتمال اینکه عده بیشتری روی آن کلیک کنند (CTR بالاتر) و شانس بازخورد مطلوب بیشتر می شود. این یک نکته کلیدی در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن است. در نظر داشته باشید برخی از موضوعات تبلیغ به طور ذاتی از جذابیت موضوعی کمتری در قیاس با موضوعات دیگر هستند.
هزینه و قیمت برای ارسال پوش نوتیفیکیشن بر حسب ارسال:
تعداد ارسال به کاربر
|
قیمت
|
نرخ تبدیل
|
---|---|---|
10 هزار ارسال
|
17,000 تومان
|
30 درصد
|
50 هزار ارسال
|
85,000 تومان
|
40 درصد
|
100 هزار ارسال
|
170,000 تومان
|
50 درصد
|
200 هزار ارسال
|
320,000 تومان
|
60 درصد
|
500 هزار ارسال
|
900,000 تومان
|
70 درصد
|
1 میلیون ارسال
|
1,700,000 تومان
|
80 درصد
|