تخفیف تا 50 درصد برای تبلیغات نتیجه محور (هدفمند)

 تخفیف تا 50 درصد برای تبلیغات نتیجه محور (هدفمند)
توصیه شده

پیشنهاد ویژه (هزینه کمپین تست)

۳.۰۰۰.۰۰۰تومان
۲.۸۰۰.۰۰۰تومان
  • 10 هزار کلیک
  • ارسال در وب‌سایت و اپلیکیشن
  • برنا‌مه‌ ریزی در زمان شروع توسط مشتری
  • دریافت گزارش به مشتری و تحلیل و بررسی گزارش
  • دسته‌بندی بر اساس موقعیت منطقه ای و جغرافیایی این یک واقعیت ثابت شده است که خواننده هنگام تماشای طرح بندی آن، با محتوای قابل خواندن یک صفحه، حواسش پرت می شود.
مشاوره تلفنی

هزینه ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی بر اساس تعداد ارسال به کاربران محاسبه می‌شود. در جدول زیر، نرخ‌های ارسال نوتیفیکیشن بر اساس تعداد ارسال آمده است:

پوش نوتیفیکیشن یک راه سریع برای ارتباط با مشتریان و کاربران است. این پیام‌ها به صورت اعلان‌هایی در مرورگر وب، اپلیکیشن‌ها یا سیستم‌های عامل ارسال می‌شوند. مزایای استفاده از پوش نوتیفیکیشن عبارت‌اند از:

  1. ارتباط فوری: پوش نوتیفیکیشن‌ها به سرعت با کاربران ارتباط برقرار می‌کنند.
  2. تبلیغات و اطلاع‌رسانی: می‌توانید اخبار، تخفیف‌ها، به‌روزرسانی‌ها و پیشنهادات خود را به کاربران منتقل کنید
  3. بازگرداندن کاربران به سایت یا اپلیکیشن: با ارسال پوش نوتیفیکیشن، کاربران را به سایت یا اپلیکیشن شما بازگردانید.
  4. شخصی‌سازی: می‌توانید پیام‌ها را بر اساس علاقه‌ها و رفتار کاربران شخصی‌سازی کنید.

و نرخ دریافت یا نمایش نوتیفیکیشن معمولاً بین 60 تا 80 درصد تعداد ارسال قرار دارد و نرخ کلیک روی نوتیفیکیشن نیز معمولاً بین 0.5 تا 2 درصد تعداد ارسال است

هر چند وقت یک بار تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بفرستیم؟

این سوال به نوع کاربران و سطح انتظارات آنان وابسته‌ است. این را در نظر داشته باشید که نباید بیش از حد از این سرویس در طول یک روز استفاده کنید. اما می‌توانید امتحان کنید! با چندین روز تست انواع مدل‌های ارسالی و درنظر گرفتن ساعات ارسالی، نوع محتوای ارسالی، تصویر پوش و آیتم‌‌هایی نظیر این موارد و بررسی CTR آن به راحتی متوجه سبک و تمایلات کاربران‌تان می‌شوید. اما اگر هدف گذاری شما ارسال پوش های تبلیغاتی باشد، پیشنهاد نمی شود که برای مخاطبان خود بیش از یکبار در روز وب پوش تبلیغاتی ارسال کنید.

چه تفاوتی بین تبلیغات همسان و پوش نوتیفیکیشن وجود دارد؟

فارغ از شکل و شمایل انتشار این نوع تبلیغ که قبل تر توضیح داده شد، مدل محاسبه قیمت نیز در این دو متفاوت است. در تبلیغات همسان هزینه بر مبنای کلیک است. اما در تبلیغات پوش هزینه بر حسب ارسال است، در نتیجه هر چه پوش نوتیفیکیشن شما جذاب تر باشد، احتمال اینکه عده بیشتری روی آن کلیک کنند (CTR بالاتر) و شانس بازخورد مطلوب بیشتر می شود. این یک نکته کلیدی در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن است. در نظر داشته باشید برخی از موضوعات تبلیغ به طور ذاتی از جذابیت موضوعی کمتری در قیاس با موضوعات دیگر هستند.

 

هزینه و قیمت برای ارسال پوش نوتیفیکیشن بر حسب ارسال:

تعداد ارسال به کاربر
قیمت
نرخ تبدیل
10 هزار ارسال
17,000 تومان
30 درصد
50 هزار ارسال
85,000 تومان
40 درصد
100 هزار ارسال
170,000 تومان
50 درصد
200 هزار ارسال
320,000 تومان
60 درصد
500 هزار ارسال
900,000 تومان
70 درصد
1 میلیون ارسال
1,700,000 تومان
80 درصد
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.