مقالات

استراتژی های پوش نوتیفیکیشن

استراتژی پوش نوتیف

با توجه به تحقیقات انجام شده بیشتر از 33 درصد از مردم بعد از بیدار شدن از خواب تلفن همراه خود را چک می کنند . در این حالت استفاده از استراتژی های ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی بسیار به کسب و کار های شما کمک می کند .

برخی از استراتژی های مناسب برای بهبود عملکرد پوش نوتیف:

  • کاربران خود را مشخص کنید : برای بالا رفتن نرخ درگیر شدن (engagement rate) از ارسال پوش نوتیف ها بهتر است افراد را برحسب سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی ، علاقه مندی ها و نیازمندی هایشان دسته بندی بکنیم. در زمان نیازمندی ها در تایم مناسب اقدام به ارسال پوش نوتیف کنیم .
  • فراتر از انتظار کاربران وارد شوید : با ارسال پوش نوتیفیکیشن های جذاب و قانع کننده و مطابق با نیاز ها و علایق یک فرد میتوان توجه کاربران را بیشتر به خود جلب کرد . اضافه کردن گیف ، عکس ، نقشه و … باعث انتشار پوش نوتیف خاص تر می شود و این شمارا با بقیه متمایز می سازد .

تشخیص کاربران

  • فاصله و تناوب زمانی را در ارسال پوش نوتیف رعایت کنید : بعضی از دیجیتال مارکتینگ ها به دلیل تاثیر خوب و بالای پوش نوتیف در ارسال آن زیاده روی می کنند و این باعث خشم کاربران شده و ممکن است پوش نوتیف دریافتی از سوی کسب و کار شمارا به طور کامل قطع کنند .
  • زمان بندی داشته باشید : با وجو اینکه مردم در تمام روز کنار تلفن همراهشون هستند اما نباید در تمامی زمان ها مانند زمان استراحت یا زمانی که مشغول به کار هستند برای آنها نوتیف ارسال کنید . باید زمانی پوش نوتیف ها ارسال شد که کاربران در بیشترین حالت نرخ تبدیل (conversion rate) خود باشند .

کلمات قدرتمند

  • همواره آزمایش کنید و نتایج را برسی کنید : برای ازمایش میتوانید از تست A\B استفاده کنید . لازم است پوش نوتیف هایی با محتوا ، لحن و زمان متفاوت برای هر فرد ارسال کنید و نتیجه آن را مورد برسی قرار دهید .
  • به کاربر اجازه خارج شدن بدهید : به کاربر اجازه قطع نوتیف از سوی شما را بدهید زیرا ممکن است در بازه زمانی ای به بعد کاربر مایل به دریافت نوتیف از سوی شما نباید و عدم وجود این قابلیت باعث آزرده شدن مخاطب و مجبور به حذف اپلیکیشن شما شود .

تستCTA

  • تست CTA و فراخان های مهم و ارزشمند : به کاربر اطلاع داده می شود که چگونه یک عمل خاص را انجام دهند ؛ فراخان ارزش برای نشان دادن انچه می توان به دست آورد طراحی و تنظیم می شود. باید امتحان کرد که کدام نوع خلاقیت برای مخاطبان در هر گروه بهتر است و همچنین نتایج ممکن است بسته به پوش نوتیفیکیشن ها متفاوت باشد .
  • کلمات قدرتمند کاربران در خلاقیت شما : پوش نوتیف ها در صفحه لاک اسکرین کاربر نیازمند شفافیت و خلاصه بودن خلاقیت شما است این مسئله تا حدودی محدود کننده می باشد اما می شود با تصاویر جذاب خلاقیت را گسترش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *